Мапа сайту - Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області
- Головна
-
Новини
- Ресурсна кімната у закладі освіти як спеціально організований простір
- 14 березня 2023 року відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу у ЗДО с Перевали
- Проведено моніторингове дослідження
- До уваги батьків та педагогів!
- 07 березня 2023 року, відповідно до плану роботи Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, відбувся обласний семінар-практикум
- 01 березня 2023 року на базі комунальної установи «ІРЦ» Турійської селищної ради відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу для асистентів вчителів
- Під час надання корекційно-розвиткових послуг фахівець (консультант) Поліщук С.С. використовує різні методи корекції пізнавальної діяльності. Зміст роботи вчителя-дефектолога підбирається з урахуванням особливостей кожної дитини
- На корекційно-розвиткових заняттях фахівець (консультант) Поліщук С.С. використовує методику Монтессорі
- Скарбничка порад логопеда
- Артикуляційна гімнастика – невід’ємна частина в логопедичній роботі
- Фахівці (консультанти) ІРЦ (вчителі-реабілітологи) Шавалюк М.В., Касьян В.П. продовжують надавати корекційно-розвиткові послуги
- Фахівець (консультант) (практичний психолог) продовжує надавати корекційно- розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами
- ВІТАЄМО З ОТРИМАННЯМ СЕРТИФІКАТА!
- 11 січня 2023 року, в приміщенні комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради відбулося новорічне свято для дітей з особливими освітніми потребами
- Річний звіт ІРЦ за 2022 рік
- Кожного дня ми радо зустрічаємо дітей з особливими освітніми потребами в нашому інклюзивно-ресурсному центрі!
- День святого Миколая розпочинає новорічно-різдвяні свята
- Як святкували День святого Миколая у Турійському ІРЦ. Фотомоменти.
- Фахівець (консультант) практичний психолог КУ «ІРЦ» Турійської селищної ради взяла участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу
- Як дітям з інвалідністю або ООП і їхнім батькам отримати різні послуги
-
Фотогалерея
- Відкриття ІРЦ
- Семінар-практикум "Пальчиками граємо – мову розвиваємо"
- Тренінг для батьків дітейз ООП (16.09.2020)
- Районний семінар для новопризначених асистентів вчителів (11.09.2020)
- Корекційно-розвиткові заняття з вчителем-логопедом О. Л. Калішук
- Корекційно-розвиткові заняття з вчителем-дефектологом
- Корекційно-розвиткові заняття з практичним психологом М. Ю. Волошиною
- Корекційно-розвиткові заняття з вчителем-реабілітологом М. В. Шавалюк
- Тренінг для вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів (26.03.2019)
- Семінар-тренінг для батьків дітей з ООП (27.03.2019)
- Семінар-тренінг для батьків дітей з ООП (03.12.2019)
- Семінар-треніг практичних психологів (26.02.2019)
- Семінар-практикум з елементами тренінгу для практичних психологів (19.11.2019)
- Семінар-практикум з елементами тренінгу для вчителів-логопедів (21.01.2020)
- Семінар-практику з елементами тренінгу для вихователів ЗДО (12.02.2020)
- Майстер-клас з елементами тренінгу для батьків дітей з ООП (14.02.2020)
- Захід до Міжнародного дня дітей (01.06.2019)
- Захід до Дня святого Миколая для дітей з ООП (18.12.2019)
- День святого Миколая (2020 рік)
-
Відеогалерея
- Коли і чому потрібно звернутись до дефектолога?
- ЗВІТ про результати діяльності комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області за 2020 рік
- Звіт вчителя-дефектолога ІРЦ
- Звіт вчителів-реабілітологів ІРЦ
- Звіт вчителя-логопеда ІРЦ
- Звіт практичних психологів ІРЦ
- Шиповані м’ячики проти плоскостопості
- Естафета: заняття проти плоскостопості
- Дихальна вправа для покращення мовлення
- Весела гімнастика "Равлик-Павлик"
- Гра "Веселі пальчики"
- Заняття на вивчення геометричних форм та кольорів
- Вправа з еспандером
- Вправа на дихання
- Вправа: "Червоні грибочки"
- Заняття "Збираємо грибочки в кошик"
- Заняття: "Будуємо дім"
- Склад числа
- Заняття з кришечками для розвитку логічного мислення
- Заняття з трубочками для напоїв
- Контакти
- Про ІРЦ
- Нормативно-правове забезпечення
-
Освітні та корекційні програми
- Для дітей з затримкою психічного розвитку
- Для дітей з порушенням зору
- Для дітей з порушенням слуху
- Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
- Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Для дітей з помірною розумовою відсталістю
- Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
-
Комплексна оцінка розвитку дитини
- Портал інклюзивної освіти: як батькам подати заяву до ІРЦ онлайн і не тільки (карта ІРЦ)
- Перелік необхідних документів для проведення комплексної оцінки розвитку дитини (із зразками документів)
- Рекомендації щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини після припинення карантину
- Схема написання психолого-педагогічної характеристики на дошкільника
- Схема написання психолого-педагогічної характеристики на дитину шкільного віку
-
Кабінет вчителя-дефектолога
- Дистанційна робота
- Поради батькам
-
Поради педагогам
- Розвиваючі ігри та вправи для дітей з синдромом Дауна
- Діти з синдромом Дауна. Хто вони?
- Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху
- Особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку
- Особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями
- Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору
- Підвищення фахової майстерності
-
Кабінет вчителя-реабілітолога
- Дистанційна робота
-
Поради батькам
- Рекомендації батькам дітей з особливими освітніми потребами щодо того, як організувати розпорядок дня дитини з порушенням дитячого церебрального паралічу в умовах карантину
- Реабілітаційні бруси – для лікувальної фізкультури
- Вправи для розвитку та корекції правильної постави
- Що таке сухий басейн і для чого він потрібний?
- Розвиток дрібної моторики
- Дихальні вправи – для повноцінного мовлення дитини
- Плоскостопість легше попередити, ніж лікувати
- Чому важливо розвивати моторику у дітей
- Вправи з гантелями, які допоможуть зміцнити спинні м’язи
- Су – Джок для розвивальної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення
- Вправи проти плоскостопості
- Вправи для роботи з дітками з інтелектуальними порушеннями
- Ігри з дітьми під час прогулянки
- Поради педагогам
- Підвищення фахової майстерності
- Кабінет вчителя-логопеда
-
Кабінет практичного психолога
- Дистанційна робота
-
Поради батькам
- Як допомогти дитині із РДУГ адаптуватися до школи?
- Гіперопіка прирікає дитину на життєві невдачі
- Поради батькам: які критерії розвитку дітей до року
- Важлива інформація для батьків діток з ООП про їхні права і порядок подачі документів на інклюзивне навчання
- Рекомендації для батьків щодо навчання дітей з РАС
- Рекомендації для батьків щодо навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
- Рекомендації батькам дітей зі СДУГ (ГІПЕРАКТИВНІ ДІТИ) щодо особливостей організації побуту, навчально-виховної діяльності, міжособистісної взаємодії
- Рекомендації батькам дітей з особливими освітніми потребами, як організувати розпорядок дня дитини з порушенням опорно-рухового апарату
- Дитячі страхи
- Поради педагогам
- Підвищення фахової майстерності
- Ресурсна кімната
-
Інформаційно-просвітницька діяльність ІРЦ
-
Семінари, тренінги для педагогів
- Проведено нараду-семінар для асистентів інклюзивних груп закладів дошкільної освіти Турійської та Луківської громад
- Консультативно-методична зустріч за участю директора, фахівців комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради
- В комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області проведено нараду-семінар з новопризначеними асистентами вчителів інклюзивного навчання
- Участь керівника ІРЦ у серпневій конференції педагогічних працівників громади
- Моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами у ЗОШ І-ІІІ ст.с. Бобли комунальною установою «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області
- Семінар-практикум з елементами тренінгу для асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти
- Проведено моніторинг розвитку та навчальних досягнень дитини з ООП в 5 інклюзивному класі ЗОШ І-ІІІ ст. с. Соловичі
- Проведено моніторинг розвитку та навчальних досягнень дітей з ООП в інклюзивних класах комунального опорного закладу «Купичівський ліцей»
- Засідання команди психолого- педагогічного супроводу та моніторинг розвитку дитини з ООП
- На базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області (ІРЦ) відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу для практичних психологів
- Фахівці ІРЦ провели онлайн-семінар "Корекційна робота з дітьми із затримкою психічного розвитку"
- Онлайн-семінар "Сенсорна інтеграція в корекційній роботі"
- В Інклюзивно-ресурсному центрі відбувся районний семінар для новопризначених асистентів вчителів
- Працівники ІРЦ поділилися досвідом роботи з вихователями закладів дошкільної освіти
- Відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу «Сучасні форми і методи роботи вчителів-логопедів по подоланню мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами»
- В Інклюзивно-ресурсному центрі відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу для практичних психологів закладів середньої освіти
- В ІРЦ відбувся семінар-практикум для асистентів вчителів інклюзивного навчання
- Проведений семінар-практикум для вчителів лікувальної фізкультури
- Відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу для практичних психологів, які працюють з дітками з особливими освітніми потребами
- Пройшов семінар-практикум з елементами тренінгу "Сучасні вимоги щодо організації та проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами"
-
Семінари, тренінги для батьків
- В приміщенні комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Турійської селищної ради Волинської області відбувся семінар-тренінг для батьків дітей з особливими освітніми потребами
- Відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу «Нетрадиційні роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку» для батьків
- Семінар-практикум "Пальчиками граємо – мову розвиваємо": фахівці ІРЦ поділилися з батьками досвідом, як розвивати мовлення у дітей
- Фацівці ІРЦ провели тренінг для батьків дітей з особливими освітніми потребами «Розуміння шляхів виховання дитини, як умова формування конструктивного діалогу в родині»
- Семінар з елементами тренінгу для батьків
- В Інклюзивно-ресурсному центрі відбувся майстер-клас з оформлення стрітенської свічки з елементами тренінгу
- З нагоди Міжнародного дня людей з інвалідністю відбувся семінар з елементами тренінгу
- Круглий стіл з елементами тренінгу для батьків дітей з інвалідністю
-
Семінари, тренінги для педагогів
- Бібліотека
-
Дякуємо нашим меценатам
- День святого Миколая розпочинає новорічно-різдвяні свята
- Завдяки нашим постійним благодійникам ТОВ "Волинь-Агро" свято Миколая стане радіснішим та солодшим і для діток з особливими освітніми потребами
- Напередодні Всесвітнього дня дитини, до нашого "Інклюзивно- ресурсного центру" завітали з подарунками
- Завдячуючи народному депутату України Вячеславу Рубльову вчителі-реабілітологи комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області мають масажний стіл
- Кожна дитина-учасник отримала диплом за участь у конкурсі-виставці та подарунок від благодійників за сприяння та підтримки депутата Волинської обласної ради Володимира Яренчука
- ТОВ "Волинь-Агро" підготували "миколайчики" для діток з особливими освітніми потребами
- Завдячуючи ТОВ "Волинь-Агро", ІРЦ має кольоровий принтер та ламінатор
- Інклюзивно-ресурсний центр отримав протиепідемічні засоби від фонду Ігоря Палиці «Тільки разом»
- Подяка благодійному фонду "Європейський вектор"
-
Інклюзивне навчання
-
Для педагогів
- Нормативно-правова база асистентів вихователів та асистентів вчителів
-
Інклюзивне навчання у школі: кроки до успішного початку (за матеріалами - Нова українська школа)
- Організаційні аспекти створення інклюзивних класів
- Фінансування інклюзивних класів
- Підготовча робота школи
- Команда психолого-педагогічного супроводу
- Обов’язки вчителя та його асистента
- Корекційно-розвиткові заняття
- Індивідуальна програма розвитку
- Індивідуальний навчальний план
- Деякі аспекти оцінювання учнів з ООП
- Навчання дітей з ООП у випускних класах
- Інклюзивна група подовженого дня: зарплатні тонкощі для вихователя та його асистента (за матеріалами - Бюджетна бухгалтерія(жовтень), 2019, №39)
- Навчання дітей з ООП: адаптація та модифікація навчальних програм
- МОН презентувало Систему автоматизації роботи інклюзивно- ресурсних центрів (АС "ІРЦ" та мобільний застосунок)
- Як підтримати учнів з ООП. Адаптації середовища, стратегій, завдань і оцінювання
- Як облаштувати доступні входи, двері та коридори у школі? Про це розповідає НУШ
- Ресурсна кімната в закладі освіти
- Підручники для дітей з особливими освітніми потребами
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуального розвитку
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
-
Для батьків
- Коли є потреба звернутися з дитиною в інклюзивно- ресурсний центр
- Портал інклюзивної освіти, з допомогою якого батьки можуть подати заяву до інклюзивно- ресурсного центру онлайн. Ми розповідаємо, як працювати з порталом
- Пам'ятка для батьків про інклюзію: на що мають право та як подати документи на навчання
- Алгоритм вступу до інклюзивного класу на сайті МОН
-
Для педагогів