A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області

Як підтримати учнів з ООП. Адаптації середовища, стратегій, завдань і оцінювання

Важливий чинник успішності інклюзивного навчання – розуміння педагогами глибинних потреб дітей з особливими освітніми потребами. Тоді вони зможуть забезпечити їм такі умови навчання, за яких дитина почуватиметься комфортно, а її навчання буде більш ефективним.

Про це розповіла виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків, вчителька-логопединя й асистентка вчителя столичної школи №58 Ольга Малікова під час семінару “Підтримка учнів з ООП в інклюзивному навчанні: адаптації та модифікації” від ГО “Смарт освіта”.

Головне з першої частини семінару – про адаптації – читайте в статті “Нової української школи”.

У цій статті про:

  • навіщо потрібні адаптації в навчанні і які є різновиди;
  • пристосування середовища;
  • психолого-педагогічні стратегії;
  • адаптацію навчальних матеріалів та завдань;
  • систему та критерії оцінювання;
  • праймінг для стабілізації поведінки учнів з ООП.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора