A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області

Відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу «Сучасні форми і методи роботи вчителів-логопедів по подоланню мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами»

Дата: 21.01.2020 12:20
Кількість переглядів: 857

21 січня 2020 року, відповідно до плану роботи, на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області (ІРЦ) відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу  для вчителів-логопедів закладів загальної середньої освіти «Сучасні форми і методи роботи вчителів-логопедів по подоланню мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами»

З вітальним словом до учасників семінару-тренінгу звернулася директор  Каліщук Тетяна Феодосіївна, яка розповіла про основні напрями роботи вчителя-логопеда.

Вчитель-реабілітолог Шавалюк Маріанна Вікторівна презентувала роботу про сучасну методику «Су-Джок» в освітньому процесі, адже розвиток дрібної моторики пальців дитини стимулює розвиток центральної нервової системи та сприяє розвитку мовлення за допомогою цієї методики.

Практичний психолог ІРЦ Волошина Марія Юріївна представила один із видів арт-терапії. Нетрадиційне малювання (кляксографія) сприяє розвитку дихального апарату, контролює силу дихання, розширює кругозір дітей, стимулює пізнавальні процеси, розвиває уяву, пам’ять, мислення, увагу.

Вчитель-логопед Калішук Олена Леонідівна презентувала роботи: «Аналіз результатів обстеження мовлення дітей», «Використання ІКТ в корекційно-розвивальній роботі вчителя-логопеда».

Вчитель-дефектолог Коптєва Наталія Миколаївна розповіла про корекційно-мовленнєву спрямованість роботи вчителя-логопеда, використання логоритмічних прийомів у корекційній роботі. Вона ознайомила присутніх з  методичною літературою, наочними та дидактичними матеріалами, зондами для постановки звуків.

Учасники семінару мали змогу отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.

Педагоги взяли участь у тренінговій вправі  «Незакінчені речення». Наприкінці семінару проведено вправу «Валіза. М’ясорубка. Смітник», де педагоги коротко відповіли на запитання: «Що корисного Ви дізналися?», «Ваші враження від семінару?», «Що потребує змін?». Завершився семінар колом запитань за чашкою кави.

Час проведений з користю. Дякуємо усім учасникам семінару за теплу підтримку. Бажаємо усім наснаги у подальшій роботі.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора