Організаційні аспекти створення інклюзивних класів
12:21 23.02.2021
Організаційні аспекти створення інклюзивних класів
12:21 23.02.2021
Фінансування інклюзивних класів
12:08 23.02.2021
11:43 23.02.2021
Команда психолого-педагогічного супроводу
11:29 23.02.2021
Обов’язки вчителя та його асистента
Основну відповідальність за навчання дитини з ООП в інклюзивному класі має вчитель. Асистент вчителя не повинен перебирати на себе всі обов’язки, а лише робити з учителем те, що потрібно. Якщо дітей з ООП кілька, то, звісно, асистенту вчителя складно буде впоратися з усіма одночасно, тому в цьому можуть допомогти вчитель та інші фахівці команди супроводу.11:22 23.02.2021
11:18 23.02.2021
Індивідуальна програма розвитку
10:25 23.02.2021
Індивідуальний навчальний план
10:17 23.02.2021
Деякі аспекти оцінювання учнів з ООП
10:08 23.02.2021
Навчання дітей з ООП у випускних класах
У постанові Кабміну від 23 квітня 2003 року №585 “Про встановлення тривалості здобуття освіти у загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з ООП” вказаний строк навчання дітей із порушеннями розумового розвитку. Зокрема, рекомендується навчання в школі І ступеня разом із підготовчим класом і в школі ІІ ступеня (5-9 класи). Окрім того, для спеціальних шкіл дозволено створення в школі 10 класу з поглибленою професійною реабілітацією для дітей із порушенням розумового розвитку (Положення про спеціальну загальноосвітню школу та школу-інтернат для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, наказ МОН від 15 вересня 2008 року №852). На заклади загальної середньої освіти дія цього положення не поширюється, тому учні з інтелектуальними порушеннями можуть навчатись в інклюзивних класах лише до кінця 9 класу.09:55 23.02.2021