A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області

Директор, фахівці (консультанти) ІРЦ взяли участь у засіданнях команд супроводу

Дата: 20.09.2022 13:17
Кількість переглядів: 149

  19, 20 вересня 2022 року директор ІРЦ Каліщук Т.Ф., фахівці (консультанти) Шавалюк М.В., Касьян В.П. взяли участь  у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу Соловичівського ліцею, Дулібівської гімназії, Обенизької гімназії та Боблівського ліцею. Засідання відбувалися у форматі офлайн та онлайн.

Були обговорені наступні питання : категорії та  труднощі,  рівні підтримки дітей з особливими освітніми потребами, рекомендації щодо адаптації та модифікації предметів, рекомендації  щодо надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП. Надані рекомендації асистентам вчителів щодо ведення документації.

Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у школі. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання. 

В центрі уваги команди психолого-педагогічного супроводу є дитина, дотримання і відстоювання її інтересів, повага до індивідуальних особливостей, зберігання конфіденційності та недопущення дискримінації і порушення прав дитини. Досягти цього можливо лише у команді колективу школи із залученням батьків дитини з ООП, а також фахівців ІРЦ та іншої міжвідомчої співпраці.

Активна участь батьків дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі є однією з важливих умов успішного інклюзивного навчання. Вони є активними і рівноправними партнерами в команді психолого-педагогічного супроводу дитини.  

Вчитель і асистент вчителя – тандем, злагоджена робота якого є запорукою успішного інклюзивного навчання дитини з ООП. Тож вчитель та асистент мають спільно готуватися до навчального заняття, добирати завдання, які допоможуть учневі опанувати тему, модифікувати та адаптувати за потреби завдання, тим самим забезпечивши рівні умови та однакову включеність у процес усіх учнів класу.

Ми дякуємо дирекції закладів освіти,  педагогам інклюзивних класів за їхню турботу до особливих діток, за співпрацю з батьками.  Нехай ваша праця приносить завжди хороші результати.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора