A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області

Проведення комплексної оцінки керівником (директором), фахівцями ІРЦ

Дата: 23.03.2023 11:56
Кількість переглядів: 184

Фото без опису

   Відповідно до Постанови КМУ №545 від 12.07. 2017 року «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» та змін до Положення, інклюзивно-ресурсні центри можуть проводити комплексну психолого- педагогічну оцінку, у тому числі повторну, за місцем навчання та/або проживання особи. Графік проведення комплексної оцінки обов” язково погоджується з керівниками закладу освіти та батьками.
  23 березня 2023 року керівник (директор) ІРЦ Каліщук Т.Ф., фахівці  консультанти) ІРЦ Калішук О.Л., Поліщук С.С.,Черняк Ю.М., Шавалюк М.В. організували під час комплексної оцінки спостереження та додатковий збір інформації про особливості навчання дітей з ООП в закладах дошкільної та загальної середньої освіти: ЗДО с.Селець, ОЗ «Турійський ліцей», «Турійський ліцей», Соловичівський ліцей, Обенизька гімназія.
 Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:
оцінка фізичного розвитку особи;
оцінка мовленнєвого розвитку особи;
оцінка когнітивної сфери особи;
оцінка емоційно-вольової сфери особи;
оцінка освітньої діяльності особи.
  Метою проведення оцінки фізичного розвитку особи є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування, а також його впливу на фізичну та рухливу активність особи, її освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо облаштування освітнього середовища (простору), адаптації/модифікації навчальних програм.
  Оцінка мовленнєвого розвитку особи проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури, а також його впливу на опанування навчальних програм, розвиток комунікативних навичок тощо. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо адаптації/модифікації навчальних програм, застосування корекційно-розвиткового складника в освітніх програмах.
  Оцінка когнітивної сфери особи проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага, а також їх впливу на освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо адаптації/модифікації навчальних програм.

  Оцінка емоційно-вольової сфери особи проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля,  схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин, психологічного стану особи, а також їх впливу на освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі для фахівців, що надають корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги, для практичного психолога та соціального педагога закладу освіти.
  Оцінка освітньої діяльності проводиться за всіма напрямками з урахуванням критеріїв формування вмінь та навичок, впливу встановлених особливих освітніх потреб на рівень сформованості знань, умінь, навичо відповідно до вікових особливостей особи, у тому числі оцінка умінь, навичок, інтересів, важливих для вибору професії (для осіб з особливими освітніми потребами, які здобуватимуть професійну (професійно-технічну), фахову передвищу, вищу освіту).
  У разі потреби фахівці інклюзивно-ресурсного центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора