Сторінка вчителя дефектолога
Наші вітання всім, хто вирішив заглянути на сторінку вчителя-дефектолога Коптєвої Наталії Миколаївни!
Освіта вища, закінчила Волинський державний університет
ім. Лесі Українки та Національний педагогічний університет
ім. М.П.Драгоманова. Педагогічний стаж 19 років.
Дефектолог - це фахівець, що займається розвитком, навчанням і вихованням особливої категорії дітей, які називаються сьогодні дітьми з особливими освітніми потребами.
«Особливим» дітям потрібна підвищена увага батьків, а педагогам, які з ними працюють - певна спеціалізація. Робота дефектолога тісно пов'язана з областями роботи інших фахівців: психологією, медициною, педагогікою.
Мета роботи вчителя - дефектолога - компенсація дефекту і адаптація дітей в соціальній, навчальній, побутовій сферах життя.
Вчитель- дефектолог виконує наступні функції:
-
-
-
-
Проводить докладне обстеження особливостей розвитку кожної дитини, визначає його здатності до навчання, організовує роботу, спрямовану на максимальну компенсацію і корекцію недоліків розвитку дітей.
-
Підвищує пізнавальну активність і розвиває основні психічні процеси у дітей ( сприйняття , увага , пам'ять, мислення та ін);
-
Розвиває комунікативну діяльність дітей.
-
-
-
ОСОБЛИВА ДИТИНА — ОСОБЛИВА УВАГА
Ваша дитина росте, але Ви почали спостерігати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих, друзів чи сусідів. Дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити.
До трьох років у дитини не з’явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів.
З іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка.
Дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їхнього змісту, погано заучує вірші.
В поведінці дитини є моменти, які вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас міняється настрій.
Ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою як і всі.
В такому випадку краще звернутись до спеціалістів.
Що ж не так з дитиною? Чим пояснити її стан? Це стан, при якому спостерігається стійке, незворотне порушення пізнавальної діяльності, що зумовлюється органічним ураженням головного мозку.
Цим і пояснюються особливості вашої дитини. У нас особлива дитина, яка потребує особливої уваги!
Шановні батьки!
Прийміть до уваги такі поради:
- Не чекайте, що вона буде такою, як Ви, або такою, як Ви хочете.
- Допоможіть їй стати самою собою.
- Будьте добрим прикладом для своєї дитини.
- Не мовчіть зі своєю дитиною; грайтеся з нею, працюйте з нею, розмовляйте з нею.