A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області

15.11. 2022року, в приміщенні КУ «ІРЦ» Турійської селищної ради Волинської області проведено нараду-семінар для вчителів індивідуальної форми здобуття освіти (педагогічного патронажу)

Дата: 18.11.2022 09:14
Кількість переглядів: 74

 

15  листопада 2022 року, в приміщенні комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області проведено нараду-семінар для вчителів індивідуальної форми здобуття освіти (педагогічного патронажу).

          Керівник (директор) ІРЦ Каліщук Т.Ф. ознайомила присутніх  з нормативно-правовим забезпеченням організації індивідуальної форми здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти та веденням документації. У 2022/2023 навчальному році організовано педагогічний патронаж  6 дітям з особливими освітніми потребами. Основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідними державними стандартами результатів навчання є освітня програма закладу загальної середньої освіти. Індивідуальна освітня траєкторія учнів реалізується на підставі індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану, що розробляється педагогічними працівниками у взаємодії  з учнями та батьками. Кількість навчальних годин для організації навчання за формою педпатронажу визначаються наказом керівника закладу освіти відповідно до кількості навчальних предметів, обов язкових для вивчення відповідно до освітньої програми за умови виконання вимог державних стандартів освіти. Визначені години можуть бути використані лише для вивчення навчальних предметів відповідно до навчального плану освітньої програми закладу освіти. Корекційно-розвитковий складник забезпечується при викладанні кожного навчального предмету через чітке визначення освітніх та корекційних завдань кожного уроку. Отже, кожний урок вчителя індивідуального навчання повинен мати корекційний характер.       

Фахівець (консультант) (вчитель-логопед) Калішук О.Л. ознайомила з артикуляційними, голосовими, дихальними вправами, які можна використовувати під час уроку. Фахівець (консультант) (вчитель-реабілітолог) Касьян В.П. розповіла про вправи лікувальної фізкультури, вправи для розвитку дрібної та загальної моторики. Доцільно також проводити серію корекційних вправ та ігор для розслаблення м язів руки, ліктя, кисті, пальців, зняття спазмів.

         Фахівці(консультанти) ІРЦ надали також рекомендації щодо складання індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами та ефективної роботи з дітьми.

          Бажаємо усім позитивного та продуктивного навчального року!



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора