A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Турійської селищної ради Волинської області

Семінари, тренінги для педагогів

Дата: від до Скинути

Проведено моніторинг розвитку та навчальних досягнень дітей з ООП в інклюзивних класах комунального опорного закладу «Купичівський ліцей»

10 лютого 2021 року фахівцями комунальної  установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради (вчителем-дефектологом Коптєвою Н.М., практичним психологом Волошиною М.Ю.) проведено моніторинг розвитку та навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах   комунального опорного закладу «Купичівський ліцей», ефективності виконання рекомендацій ІРЦ . Фахівці ІРЦ надали  також методичну підтримку членів команд психолого-педагогічного супроводу, рекомендації з питань оформлення документації асистентів вчителів, корекційних педагогів, організації роботи  команди  психолого-педагогічного супроводу, функціонування ресурсної кімнати в закладі освіти.

12:17 12.02.2021

Засідання команди психолого- педагогічного супроводу та моніторинг розвитку дитини з ООП

3 лютого 2021 року фахівці комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області вчитель-дефектолог Коптєва Н.М. та практичний психолог Федорченко Л.А. взяли участь у засіданні команди психолого- педагогічного супроводу та провели моніторинг розвитку дитини з ООП, який є учнем 4 інклюзивного класу ЗОШ І-ІІ ст. с.Обенижі. Вчитель музики Півень О.В. розповіла про уроки ритміки та захоплення хлопчика музичними інструментами та запевнила, що це майбутній музикант. Позитивними результатами у роботі зі слухового сприймання та формування вимови розповіла вчитель-логопед Поліщук С.С., представивши всім присутнім фотозвіти своїх занять. Про подорожі Артема, участь у позашкільних заходах та громадському житті класу всі присутні дізнавались з розповіді асистента вчителя Хомич М.М. та класного керівника Цехош Р.М. і з великим задоволенням перегортаючи сторінки гарно оформленого портфоліо учня. Обговорили також досягнення та потреби у навчанні Артемка. На засіданні також була присутня мама хлопчика, яка з радістю слухала про успіхи та навчання свого сина. Педагоги також отримали методичні поради щодо організації навчання з дитиною з порушенням слуху.

17:52 05.02.2021

На базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області (ІРЦ) відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу для практичних психологів

03 лютого 2021 року, відповідно до плану роботи, на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області (ІРЦ) відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу для практичних психологів закладів загальної середньої освіти на тему «Психодіагностична робота практичного психолога з дітьми шкільного віку». Директор Каліщук Тетяна Феодосіївна розповіла про основні напрями роботи практичного психолога, який здійснює психологічний супровід учасників навчання. Практичний психолог ІРЦ Волошина Марія презентувала роботу про психодіагностичний інструментарій, що передбачає застосування різних діагностичних методик для виявлення особливостей психічного розвитку та є базисом, на якому грунтується уся розвивальна, корекційна і профілактична робота. Від точності результатів діагностики у повній мірі залежить ефективність подальшої роботи практичного психолога . На семінарі – практикумі з елементами тренінгу були розглянуті питання: психодіагностика розвитку дітей шкільного віку (дослідження когнітивної сфери); психодіагностика розвитку дітей шкільного віку (емоційно-вольова сфери та діагностика міжособистісних стосунків. Діагностика займає в роботі  психолога досить значну частку, формує психологічну готовність усіх учасників навчально-виховного процесу (учнів, батьків,вчителів, представників адміністрації). Саме від компетентності, мобільності, професіоналізму, відповідальності спеціаліста залежить успіх навчання та виховання учнів. Психодіагностика потрібна для того, щоб краще пізнати дитину, і головне – щоб прояснити для самого фахівця та батьків: з чим власне є сенс працювати. Крім того, інколи діагностика потрібна і для того, щоб побачити динаміку змін та перевірити правильність методів виховання, навчання дитини. Завершився семінар колом запитань та «мішечком передбачень на майбутнє» за чашкою кави. Час проведений з користю. Дякуємо усім учасникам семінару за теплу підтримку. Бажаємо усім наснаги у подальшій роботі. До скорої зустрічі!

17:36 05.02.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора