Новини
Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП
26 січня 2021 року фахівці комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турійської селищної ради Волинської області взяли участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами ЗОШ І-ІІ ступенів с. Дуліби. Фахівці ІРЦ надали роз’яснення щодо особливостей освітніх потреб дитини, додаткових даних про дітей за підсумками комплексної оцінки. Було здійснено моніторинг розвитку дитини за запитом КС з метою визначення динаміки розвитку дитини та необхідності коригування напрямів, умов,змісту надання освітніх послуг, відповідно до ІПР. Адже основні функції команди психолого-педагогічного супроводу в школі: - збирати інформацію про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби; - визначити напрями психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг на підставі висновку ІРЦ та надавати їх; - розробляти ІПР та моніторити її виконання, коригувати її та визначати динаміку розвитку дитини;14:28 28.01.2021
ВСТУП ОСІБ З ООП ДО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Особи з особливими освітніми потребами мають право на забезпечення особливих умов під час проведення зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), єдиного вступного (ЄВІ) та фахового іспиту (ЄФВВ). Дізнатись детальну інформацію можна тут09:39 25.01.2021
Щодо участі у навчальних вебінарах (лист МОН від 13.01.2021)
14:41 18.01.2021
10:44 13.01.2021
Підказки вчителям для навчання дітей з аутизмом
Важливо щоб в закладі освіти існували єдині стратегії навчання дітей з аутизмом. Це потрібно для того, щоб кожна нова людина, яка раптом зайшла в приміщення, розуміла, що треба робити. що треба і як треба робити в різних ситуаціях. Ось приклад підказок та загальних стратегій:20:06 30.12.2020