В закладах загальної середньої освіти Турійської громади відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами за участю фахівців ІРЦ
15,17 вересня 2021 року в ЗОШ І-ІІ ступенів с.Дуліби, КОЗ «Купичівський ліцей», ЗОШ І-ІІ ст.с.Тагачин, філії ОЗ НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» смт Турійськ, ЗОШ І-ІІ ст. с.Соловичі відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами за участю керівника (директора) Каліщук Т.Ф., фахівців (консультантів) Волошиної М.Ю., Черняк Ю.М., Шавалюк М.В.
Метою засідань була спільна розробка ІПР для дітей з ООП. Члени команд супроводу детально обговорили питання щодо адаптації та модифікації освітніх програм. Надано рекомендації асистентам вчителів інклюзивних класів щодо ведення документації та співпраці з педагогами інклюзивних класів.
Відповідно до Закону України «Про освіту», індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами – документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, закріплює перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційних послуг для розвитку дитини та розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків дитини задля визначення конкретних стратегій і підходів до навчання.
Тісна співпраця фахівців КУ «ІРЦ» Турійської селищної ради з асистентами, вчителями відбувається спілкуванням, консультуванням по питанням, які виникли, методичній підтримці, поширенням відповідних, до потреб чи запиту, матеріалів у спеціально створеній групі у мобільному додатку, чи у соціальній групі у фейсбук, проведенням різноманітних заходів.
КУ ІРЦ взаємодіє із батьками дітей з ООП, яким організоване інклюзивне навчання, враховуючи сімейні обставини, мотивує на позитивний розвиток дитини. Проводиться опитування батьків дітей з ООП, яким організоване інклюзивне навчання, поставлено ряд питань, які в основному стосувались того, чи задоволена дитина інклюзивним навчанням, чи є позитивні зміни у динаміці її розвитку, як самі батьки відносяться до організації освітнього процесу, яку участь беруть у процесі навчання дитини та інше.