Відповідаємо на запитання. ГПД, класне керівництво й інклюзивне навчання
Сайт “Нова українська школа” отримує чимало запитань від директорів шкіл, учителів та батьків учнів – щодо організації навчання, економічних та юридичних питань тощо.
Ми спрямували ці запитання в Міністерство освіти і науки, аби отримати офіційні відповіді.
Пропонуємо добірку відповідей на запитання, сформовану на основі офіційної відповіді від начальника головного управління загальної середньої та дошкільної освіти Юрія Кононенка.
Говоримо про:
- Нюанси посадових обов’язків педагогів та освітньої програми:
– чи може вчитель середньої і старшої шкіл бути класоводом у початковій?
– чи може завуч бути класним керівником?
– чи можна відмовитися від вивчення другої іноземної мови?
- Особливості роботи груп подовженого дня:
– які педзвання можуть мати вихователі ГПД?
– які особливості роботи інклюзивної ГПД?
- Робота в інклюзивних класах:
– чи адміністрація школи може виключити дитину з ООП за неуспішність?
– як регламентується навантаження корекційних педагогів?
– чи можна залишити на другий рік дитину з ООП?
- Дошкілля:
– чи може садок мати філію?